American horror story


Beatrice började se en ny serie idag, American horror story, men eftersom det är en skräckserie och hon inte gillar skräck så bestämde jag mig för att jag kan ge den en chans, jag som gillar skräck. Jag har sett tre avsnitt så här långt och vad ska jag säga? Jag är ganska förvirrad.

Serien handlar om en familj som efter många svårigheter flyttar från Boston till LA för att börja om på nytt. Dem hittar ett gammalt, billigt hus och bestämmer sig för att flytta in. Helt ovetandes över att huset tidigare varit hem åt mördare och att hemska saker hänt i huset och med människorna i det.

Serien är ganska konstig hittils och jag hoppas man snart får svar på några frågor. Man måste verkligen ha tålamod om man ska orka följa den här serien och jag tänker bara ge den några avsnitt till att bevisa sig på annars kommer jag sluta följa den. Varför följa en serie som inte kommer någonstans liksom? Men jag tänker ge den mer chanser och jag hoppas den växer för mig, för den har chansen att bli riktigt bra.

Orginalbild här

Kommentarer
Nathalie

Råkade skicka innan jag ens skrivit färdigt..
Vill bara höra om ni sett serien och den har blivit nå bättre? Har sett första avsnittet och är ganska förvirrad jag också!

Blir många kommentarer nu känner jag, haha..

Svar: Jag såg dem första 5 avsnitten eller något sådant och sen gav jag upp för man får aldrig några svar. Jag funderar på att ge serien en chans till men vi får se. Men om du tycker att den verkade bra så ge den en chans, du kanske har mer tålamod än mig :P //Sandra
themoviediaries.blogg.se

2012-10-14 @ 15:56:23
URL: http://lovelymusic.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback