Daniel Radcliffe lämnar Harry Potter bakom sig...


...och sadlar om till advokat. Nu när Harry Potter är över så är det dags för Daniel Radcliffe att ta luft under vingarna och leta efter nya roller. Först ut är en roll i filmen The Woman in Black som kommer på bio i USA 9 Mars 2012.

Skräckfilmen handlar om den unge advokaten Arthur som reser till en liten by för att ordna med en avliden klients papper,men väl där träffar han på mysterier och spöket av en hämnlysten kvinna.

Jag hade inte så stora förväntningar när jag klickade på play på trailern, men jag måste säga att jag blev imponerad, nu längtar jag tills jag kan se resten av filmen och jag hoppas jag inte blir besviken av den. Ska bli kul att se Daniel i en annan roll än som Harry Potter

Kommentarer
emelie

fin blogg! kolla gärna in min blogg.

kram.

2011-11-27 @ 18:12:36
URL: http://emelieeannaa.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback