Gossip Girl 5x06 "I am number nine"


Gårdagens avsnitt av Gossip Girl var riktigt bra, Blair låter sina föredetta minions och Charlie tävla om vilka som ska få vara hennes brudtärnor i hennes uppkommande kungliga bröllop. Nate använder Charlie för att göra Diana avundsjuk eftersom han är trött på att hålla deras förhållande hemligt. Serena hamnar i en tuff situation med sin chef angående filmrättigheterna till Dan's bok.

SPOILERVARNING!

Somsagt så gillade jag verkligen det här asnittet, jag gillade vad som hände mellan Serena och Dan, att Serena försökte hindra sin chef från att sabotera Dan's bok. Hon visade verkligen hur mycket hon fortfarande bryr sig om Dan, och som en äkta Dan/Serena shipper som jag är så gillar jag det.

Något annat som jag verkligen älskade var i slutet då Chuck bad om ursäkt till Blair, jag blev till och med så inspirerad och rörd att jag gjorde en video på YouTube, den kan den som är intresserad titta på här. Jag tycker att det är skönt att det verkar som att Chuck vill göra förändringar med i sitt liv, särskilt med sig själv, han vill bli en bättre människa. Man kunde se hur ledsen han faktiskt var över vad han har gjort mot Blair under alla dessa år. Så nu hoppas jag på ett återförenande mellan Chuck och Blair, för om inte dom blir tillsammans i slutändan vet jag inte vad jag tar mig till.

Vad tyckte ni om avsnittet?


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback