Gossip Girl 5x07 "The Big Sleep No More"


I det här avsnittet av Gossip Girl så har Diana ögonen på att förgöra Gossip Girl med hjälp av Serena. Serena träffar en ny kille som är Charlie's ex, eller ska vi kasnke kalla henne Ivy? Dan är ute på sin bokturne men saker och ting är inte riktigt som de verkar. Blair försöker bevisa att Chuck inte alls har ändrat på sig och fortfarande är likadan som han alltid varit, men hur är det egentligen?

SPOILERVARNING!

Jag gillar fortfarande inte Diana, hon kan verkligen få försvinna snart tycker jag, allt hon gör är att förstöra för alla. Det känns även som att Charlie har gjort sitt snart och jag hoppas att dom kan gå vidare ifrån henne. Blair och Chuck ska enligt mig vara tillsammans så jag gillade inte riktigt vad som hände mellan dom. Även om Chuck gjorde det så att Blair kunde gå vidare i tron om att han inte har förändrats, han tycker väl inte att han förtjänar henne. Men jag tror fortfarande att det är Chucks barn på nått sätt och att dom visst kommer bli tillsammans i slutändan, eller jag hoppas det i alla fall.

Hela serien börjar dock falla lite i mina ögon, den är så inte lika bra som den en gång var. Jag saknar Serena och Dan när allt var nytt och spännande, jag gillar inte vad som har hänt med karaktärerna. Jag gillar inte hur Dan har blivit som person och vad han skrev i sin bok, särskilt om Serena för han älskade ju henne och han va den som såg det goda i henne. Jag vill ha bort Blair hela failrytale grej, prinsen kan gå och gräva ner sig och hon kan bli tillsammans med Chuck igen. Jag saknar Jennys karaktär, som den var i början av serien vill jag då tillägga. De hade kunnat blivit något riktigt bra om dom inte hade förstört henne. Nej det kasnske är dags för GG att ta farväl snart och göra plats för något bättre.

Vad tyckte ni om avsnittet?

Kommentarer
Malin

Helt enig ! Diana bør ut av serien :)

2011-11-16 @ 12:44:51
URL: http://dreamingofamerica.blogg.no

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback