Hart of dixie 1x07 The Crush & the Crossbow

Såg precis det senaste avsnittet av Hart of Dixie, The Crush and the Crossbow heter det och jag gillade det verkligen!

Varning för spoilers!

Jag gillade handlingen i det här avsnittet, det är skönt att det inte är bara medicinsnack och sånt utan också romantik och komedi. Jag har också tyckt att Zoe borde försöka lära känna lite mer folk så det passade väldigt bra att hon skulle börja dejta, även fast hon är Wades själsfrände!

När man fick reda på att Wade var gift så tänkte jag direkt KRÄK men jag släppte det snabbt då jag tror att Wade är en riktigt schysst kille när han väl hittar den rätta, så jag tror inte han hade varit otrogen om han älskat henne så jag förstod ganska bra att det inte var ett direkt klassiskt äktenskap.

George och Zoe har ju helt klart kemi och man ser att George framför allt har känslor för Zoe men kom igen! Han har typ noll personlighet, nej jag säger det igen, Zoe behöver en kille som Wade.

Veterinären som Zoe träffade tror jag inte kommer vara med i bilden länge, han kommer nog vara med i åtminstonde nästa avsnitt också men jag tror inte det kommer hålla (hoppas inte det heller) men det kan bli så att Zoe leker runt lite för att kolla hur det är att dejta någon på riktigt.

Lemon börjar tina lite, och man såg faktiskt lite av hennes roliga sida under det här avsnittet och det gillar jag, hon börjar växa in i sin karaktär ordentligt och jag tror faktiskt att hon bara kommer bli bättre och bättre. Sen hennes förhållande med borgmästaren tror jag kommer utvecklas ytterligare, det är inte en chans att hon kommer gifta sig med George.

Kort sagt, riktigt bra avsnitt och jag längtar tills nästa, ser fram emot att se hur Zoe och Wade kommer utvecklas, om veterinären är någonting att ha och om Lemon fortsätter att växa för mig!

Orginalbilder här

Kommentarer
nordic

titta på gratis filmer via internet http://www.nordic-tv.com

2011-11-16 @ 20:13:55
URL: http://www.nordic-tv.com
hanna stångberg

hej, fin blogg :D kolla gärna in min rosa blogg.

jag har alltid tävlingar, tips och mycket mer. kram! :)

2011-11-17 @ 10:25:15
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback