Hart of dixie 1x08 Homecoming and Coming Home


Får be om ursäkt över att det inte blir så många inlägg från min sida, jag är ganska upptagen just nu och så krånglar mitt internet så mycket så jag har helt enkelt inte kunnat skriva nått inlägg. Men nu sitter jag vid en annan dator och igår kom nya Hart of Dixie avsnittet så det är dags för min åsikt om det senaste avsnittet.

Varning för spoilers!

Jag måste säga att det här avsnittet inte var lika bra som dem brukar vara. Det fanns riktigt roliga delar men överlag känns det som om dem hade lite idétorka.

Någonting jag älskade var Lemons bad side! Hon börjar tina mer och mer och i det här avsnittet såg man att hon faktiskt har en riktigt rolig sida under hennes tråkiga yta. Även George tinade lite, även fast han fortfarande inte har så mycket personlighet som står ut från mängden.

Jag saknade verkligen Zoe och Wade scener i det här avsnittet, dem var knappt tillsammans alls och det var riktigt synd. Älskade dock att han frågade henne om veterinären och såg orolig ut när han frågade om dem varit tillsammans. Ta steget och säg vad du känner någon gång!

Veterinären är ute ur bilden, förhoppningsvis för gott, gillade aldrig honom och om han ligger med Zoes kompis är det bara att skicka honom till soptippen för gott.

Själva festtemat var lite småtråkigt tycker jag, men jag gillade att man märkte att Zoe förvandlats sen hon kom till Bluebell, hennes kompis gillade jag inte alls och jag hoppas vi slipper henne i framtiden.

Överlag ett okej avsnitt men inte alls det bästa, men jag längtar tills nästa och håller tummarna att dem får tillbaka kvalitén igen.

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback