Abduction



För någon vecka sedan så var jag på bio med min syster och min kusin och såg Abduction, en actionfylld film med bland andra Taylor Lautner och Lily Collins i huvudrollerna. Även svenska Mikael Nyqvist hade en roll i filmen.

Filmen handlar om Nathan som går i High School och när han undersöker kidnappningar för ett skolarbete så hittar han sin egen bild bland barn som har blivit kidnappade. Han ifrågasätter nu om hans föräldrar är hans riktiga föräldrar, hela hans liv vänds upp och ner och han tvingas fly.

Precis innan jag såg den här filmen så hade jag läst en recension om att den inte alls var bra och mina förväntningar sjönk drastiskt. Jag gick till biosalongen i hopp om att se en bra film men jag hade inga som helst förväntningar. Detta gjorde att jag vart glatt överasskad eftersom jag faktiskt tyckte att den här filmen var riktigt bra, man satt på helspänn hela tiden eftersom det var så spännande. Helt klart min sorts film.



Kommentarer
Anonym

så fin blogg du har, följa varandra på bloglovin? :D

2011-10-31 @ 10:55:13
URL: http://mukttas.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback