Bad teacher på Dvd och Blu-ray


På tisdag 2 november så kommer den amerikanska komedin Bad Teacher med Cameron Diaz och Justin Timberlake ut på Blu-ray och Dvd och eftersom jag såg den på bio för en tid sen så tänkte jag skriva vad jag tyckte om den.


Filmen handlar om Elizabeth, en lärare som gör allt för att hitta en rik man som kan ta hand om henne så att hon kan sluta jobba. Allt går som smort tills hennes fästman dumpar henne och kvar står hon med ingenting. Hon har inget annat val än att gå tillbaka till jobbet och hon får för sig att hon hade större bröst så skulle hon få en man utan några problem. Men för att ha råd med en operation så behöver hon pengar, och för att få pengar så måste man jobba hårt, någonting som går emot allt hon vill. Mitt i röran finns den nya heta läraren och Elizabeth gör allt för att fånga hans hjärta, men hon är inte ensam och hon och skolans mest populära lärare startar ett bråk som ingen vet hur dem ska lösa.


Jag hade riktigt höga förväntningar på den här filmen när jag gick på bio på den, och jag måste säga att jag blev lite besviken på den, den är riktigt rolig men den är ändå inte så rolig som jag trodde den skulle vara. Den är ganska förutsägbar och det gör att man aldrig riktigt behöver gissa vad som ska hända, någonting jag gillar att göra när jag ser en ny film för första gången. Den är riktigt underhållande och den är helt klart värd att ses, dock så når den inte hela vägen till toppen för mig, den hade behövt mer mysterier så att man inte vet hur den ska sluta på en gång.


Orignalbild här



Kommentarer
molly

Den är asbra! :D Allt bra med dig? Ha en bra kväll! :)

2011-10-31 @ 18:19:39
URL: http://mollybomans.tk

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback