Crazy Stupid Love


orginalbild här

Härom dagen såg jag den nya filmen Crazy Stupid Love, med bland andra Ryan Gosling, Emma Stone och Steve Carell. Jag hade ganska höga förväntningar på filmen måste jag erkänna vilken oftast aldrig är bra, att ha höga förväntningar innebär oftast att man kommer att bli besviken på filmen.


Filmen handlar om Cal som blir lämnad av sin fru och nu måste komma tillbaka till singellivet. Han börjar gå till en bar där han träffar Jacob, en kvinnotjusare som ska försöka lära Cal hur man får kvinnor på fall. Men snart träffar Jacob Hannah som till en början inte är intresserad av honom men som till slut kommer ändra Jacobs syn på livet.

Jag gillar den här sortens filmer, den har humor och kärlek. Men eftersom jag som sagt hade höga föräntningar så blev jag lite besviken, den var inte fullt så bra som jag hade hoppats. jag är ingen stort fan av Steve Carell, det har jag aldrig varit men Emma Stone och Ryan Gosling gör ett riktigt bra jobb. För alla som har koll på sina Americas Next Top Model deltagare får se ett familjärt ansikte i den här filmen, nämligen Analeigh Tipton från Cycle 11. För att sammanfatta så var det en bra film, inte den bästa men ändå bra, helt klart sevärd.



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback