Iron Man

Amerikansk action från 2008 med Robert Downey Jr., Gwyneth Paltrow, Jeff Bridges och Terrence Howard i huvudrollerna.
 
Industrimannen och miljardären Tony Stark kidnappas och tvingas bygga ett vapen åt fienden. Han lyckas dock bygga en robotiserad järnutrustning och med hjälp av den kan han fly. Han bestämmer sig för att utveckla rustningen och med den på sig blir han Iron Man och börjar bekämpa ondskan i världen.
 
Den här genren är inte riktigt min genre, jag tittar gärna på superhjälte filmer men dom är sällan mer än okej i mina ögon. Jag tycker inte ofta att dom är jättebra men inte heller dåliga, samma sak med Iron Man. Det är en helt okej film men ingen jag skulle se om och om igen. Den är underhållande och skådespelarna är riktigt duktiga men för att jag verkligen ska gilla en film så behöver den ha mer än så.
 

Kommentarer
Sara - Ensamstående mamma

Den där ska jag rekommendera till min låtsaspappa, han älskar sånna där filmer :)

Svar: Det tycker jag att du ska göra! :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-08-19 @ 15:08:30
URL: http://dolphin.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback