Phoebe Tonkin i Vampire Diaries

Phoebe Tonkin som spelade Faye i The Secret Circle har nu fått en roll i den kommande säsongen av The Vampire Diaries. Australiensiskan kommer att spela den vilda, sexiga och självständiga Hayley som har ett förslutet med Tyler. Hon kommer att dyka upp i tredje avsnittet av säsong 4.
 
Riktigt roliga nyheter tycker jag, jag vart ledsen när jag fick veta att The Secret Circle inte fick någon fortsättning och Phoebe's roll som Faye var en av de bästa delarna i serien enligt mig. Så jag ser fram emot att få se mer utav henne, ska även bli roligt att se om hon får några scener med sin gamla "H2O: Just Add Water" kollega Claire Holt. Gillade den serien när jag var yngre så det vore roligt om de fick återförenas på tv.
 
The Vampire Diaries är tillbaka igen i USA den 11 Oktober.

Kommentarer
sarah

nästa vecka är det tillbaka!!!! längtar!!


Svar: Jag längtar också jättemycket!! :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-02 @ 19:22:03
URL: http://seriefreak.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback