Sand Sharks

Actionfilm som spelades in 2010 men som kom ut först i april 2012, i rollerna ser vi bland annat Brooke Hogan och Andrea Lowell.
 
I den bortglömda och spöklika staden White Sands ska snart sommarens största strandfest hållas för att en gång för alla sätta staden på kartan igen. Men festen hotas att ställas in när hemska attacker inträffar på stranden. Poliserna misstänker hajattacker så dem kallar in hajexperten Sandy Powers för att undersöka saken. Vad Sandy inte kunde förbereda sig på är att hon inte behöver undersöka vattnet, hon måste undersöka sanden...Hinner hon komma på vad det är för monster som lurar i sanden och stoppa det, innan den stora festen ska hållas och alla är i fara?
 
Jag och min pappa har ett gemensamt intresse, stora hajar, någonting med dem fascinerar mig och det är just därför jag ser hans B-filmer en efter en för någon gång kanske jag kan hitta någon som faktiskt är bra, så här långt, inga framsteg. Den här tar priset för att vara en av dem sämsta filmerna jag någonsin sett, och jag har sett många dåliga filmer. Hur ska man börja förklara hur illa den här filmen är, ja, skådespelarna är så sjukt dåliga att jag ville begrava mig tillsammans med hajarna i sanden. Sen själva hajarna, så otroligt dåligt gjorda, dem såg ut som stora aborrar. Specialeffekterna, värdelösa, handlingen, skrattretande. För att vara tydligare, Brooke Hogan var det bästa i filmen, och även hon var usel. Nej, totalt bottennapp. 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback