Teen Wolf Season 2


Det tog inte lång tid innan jag sett klart även andra säsongen av Teen Wolf, den här säsongen var betydligt bättre och jag kunde inte sluta titta.
 
Det är mycket som har förbättrats från första säsongen, det är mer spännande vilket gör att man måste kolla vidare hela tiden. Förra säsongen så kunde jag känna mig nöjd efter ett avsnitt och så kunde ajg vänta ett tag innan jag såg nästa. Nu kände jag att jag bara måste se nästa för att det var så spännande. Även skådespelarnas insatser har förbättrats, kasnke har dom lärt sig en och annan sak eller så är det bara nått jag inbillat mig.
 
Något jag tyckte var negativt var att vi inte fått sett lika mycket av Stiles humor den här säsongen, den har varit något mörkare än första säsongen. Något som både varit negativt och positivt, Men den har fortfarande sina stunder då man nästan skrattar högt för sig själv. Dylan O'Brian är riktigt rolig måste jag påpeka.
 

Kommentarer
sarah

håller med om att säsong 2 är mycket bättre! stiles är min favvo! så himla klockren!

Svar: Ja det känns som att serien hann mogna lite liksom, Stiles är bäst! :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-02 @ 19:25:22
URL: http://seriefreak.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback