Tomorrow, When the War Bagan

Australiensisk action från 2010 med Catlin Cassidy, Rachel Hurd-Wood, Pheobe Tonkin, Lincoln Lewis med flera i huvudrollerna.
 
Sju Austaliensiska tonåringar från en liten stad åker iväg för att campa, under deras utflykt så ser dom militärflygplan uppe i himmlen. Vad dom inte vet är att deras land håller på att tas över av ett annat land. När de åker hem igen upptäcker de att deras familjer är borta och att deras land är i krig. Nu måste de göra vad de kan för att rädda deras land.
 
Jag vart förvånad över hur bra jag tyckte att den här filmen var, jag hade inga som helst förväntningar och var därför glatt överraskad. Jag har inte sett många australiensiska filmer och jade därför inga förhoppningar om att skådespelarna skulle vara bra heller, förrutom Pheobe Tonkin som jag sett en del av förrut. Jag upptäckte även att den lilla flickan som spelade Wendy i Peter Pan hade en av huvudrollerna. Det var en bra film helt enkelt som jag verkligen kan rekomendera.
 

Kommentarer
Karin - Mitt hörn av Universum

Jag älskade böckerna när jag var liten. :)

Svar: Va roligt, jag hade inte ens koll på att det fanns böcker :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-08-19 @ 21:55:51
URL: http://karinsuniversum.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback