Arthur Christmas

Animerat från 2011 med röster av James McAvoy, Hugh Laurie, Jim Broadbent och Bill Nighy.
 
När det begås ett misstag efter att Jultomten med hjälp av en högtekonologisk operation har delat ut alla världens julklappar så måste hans yngsta son Arthur rycka in och rädda dagen.
 
Jag gillar animerat, jag tycker det är sådär härligt småbarnsligt så något sätt och bakom ytan har oftast dessa animerade filmer ett riktigt fint budskap. Även den har filmen är riktigt mysig och nu när det snart är jul så fick jag bara lov att ta att kolla om det var något att se. Och jag vart inte besviken! Så om ni vill ha lite julkänska såhär i december så rekomenderar jag den här filmen starkt!
 
Ska bara ta att tala om att jag är lite av ett julfilmsfreak så nu när det faktiskt snart är jul så kommer det nog att bli en hel del julfilmer för min del och självklart kommer det att komma upp recensioner på de filmer som inte redan finns på bloggen. Så för alla er som vill ha lite tips, fortsätt att kika in! Och för er som är halvt allergiska mot julen så kan det ju vara en varning att hålla lite avstånd för ett tag.
 



 

Kommentarer
DelenaSweden

Nu är Blog Awarden avslutad! Se efter om du var en av de som vann: http://delenasweden.blogg.se/2012/december/blog-award-vinnare.html#comment

MVH,
Johanna - DelenaSweden

2012-12-07 @ 20:47:48

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback