Ca$h

Action/Thriller från 2010 med Chris Hemworth och Sean Bean i rollerna.
 
Sam Phelan och hans fru är ett ungt par som kämpar för att få vardagen att gå ihop. Plötsligt en dag så faller en väska från en bro rakt ner på Sams bil, väskan innehåller 7miljoner dollar och Sam som är desperat och håller på att förlora sitt hus tar med sig väskan hem. Han och hans fru börjar spendera pengarna, köper nya möbler, ny bil m.m och precis när dem tror att allting kommer ordna sig för dem så dyker en man upp och hävdar att pengarna är hans och att dem kommer råka riktigt illa ut om han inte får tillbaka varenda öre. I skräck för mannen så börjar dem försöka få tillbaka pengarna och skräcken driver dem så långt att dem rånar en bank, men kanske inte ens det hjälper dem.
 
Ännu en film jag såg endast för att Chris Hemsworth är med i den, och jag måste säga att han och Sean Bean är det enda som är bra med den här filmen, dem gör sina roller riktigt bra. Själva handlingen däremot är riktigt långtråkigt, mycket samma samma och den kommer aldrig någonstans. Jag skulle nästan kalla den mer en drama än en action, enda bra biten är dem sista 15minutrarna då det börjar hända lite. Men jag tycker den ändå är sevärd bara för att Chris och Sean är så bra i sina roller. 
 

Kommentarer
BlogRebel

Hejhej ! Fin blogg ! :D Min blogg är en faktablogg där du kan få reda på allt från hur du kan gå ner i vikt till hur du får långt hår. Jag tar upp problem som händer i samhället och som många går igenom. Just nu försöker jag få upp min statistik och undrade om du skulle kunna titta in på min blogg !
Tack i förhand ! :D

2012-07-03 @ 20:40:35
URL: http://lifehealthbeauty.bloggplatsen.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback