Transformers

Action från 2007 med Shia LaBeouf, Megan Fox oxh Josh Duhamel i huvudrollerna
 
En uråldrig strid bryter åter ut på jorden mellan två utomjordiska klaner, de heroiska Autobots och de onda Decepticons, med en ledtråd till den ultimata kraften som finns hos en ung tonåring.
 
Transformers känns som en sån där film som i princip alla har sett, utom jag då. Men härom dagen kom jag faktiskt till skott och faktiskt såg hela filmen. Jag vet inte i riktigt om jag tycker att den är bra eller inte, den har en del riktigt roliga scener och det gillar jag jättemycket. Men sedan är det även väldigt mycket krigs/fight scener och det kan bli lite tråkigt att titta på tycker jag. Okej om det bara är en eller kasnke två, men jag tycker att filmen har lite väl många. Men sammanfattningsvis så är det helt klart en sevärd film, den är både rolig, lite romantiskt, har mycket action och är väldigt välgjord, så den fallar nog många i smaken.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback