Step up blir serie?

Innan den fjärde Step Up filmen - Step up Revolution, ens kommit ut på vita duken så pratas det om en Step Up serie! Det är Lionsgate som kommit ut med uttalandet om att dem funderar på att omvandla den populära filmserien till Tv-serie.

"Step up" centers on youthful and attractive dancers and has inspired four films, but it still has life in it. The latest film in the series, "Step Up Revolution", hits theaters on July 27." - Källa

Step up är en av mina absoluta filmserier och samtidigt som jag tycker det är kul att den kanske ska bli serie så är jag rädd att dem kommer tjata ut konceptet. Jag är orolig över hur dem ska omvandla den från film till tv utan att förstöra den. Men om det kommer en Step Up serie så kommer jag absolut ge den en chans! Vad tycker ni? Hoppas ni att det kommer en Step up serie?

Kommentarer
Lina

Jag älskar den första filmen med därefter blev inget sig likt. Alla är ändå bra och därför ser jag ljust på en serier.

2012-06-14 @ 01:06:11
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
s

Skriv kommentar här

2012-06-19 @ 11:56:39
Sofia

Den serien hade jag kollat på :)

2012-06-19 @ 11:57:12
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback