Drive

Jag och Bea fick i samarbete med Voddler en förhandsvisning på den nya filmen Drive som kommer ut på Voddler på onsdag. Jag såg precis filmen och här är mina åsikter om filmen med en av mina favoritskådespelare, Ryan Gosling, i huvudrollen.

När en stuntförare som kallas Driver (Ryan Gosling) träffar vackra Irene och hennes son så vänds hela hans tillvaro upp och ner och när Irenes make kommer ut från fängelset dras han in i någonting han aldrig förutsett. Maken är skyldig en man pengar och om han inte betalar tillbaka dem så kommer dem skada hans fru och barn. Driver beslutar sig att hjälpa honom för att skydda Irene och hjälper till att råna en bank, men allting går fel och plötsligt så är hans eget liv i fara, tillsammans med alla andra han älskar. Det som skulle skydda Irene gör att hon hamnar i ännu mer fara.

Det här är inte en film jag vanligtvis skulle valt, action har aldrig varit min favoritgenre, men den här har jag faktiskt velat se på grund av att Ryan Gosling har huvudrollen så jag blev väldigt glad när jag fick chansen att se den och recensera den. Jag blev imponerad måste jag säga, den är riktigt spännande och den blir aldrig tråkig. Ryan gör, som vanligt, ett riktigt bra jobb och även dem andra skådespelarna är väldigt trovärdiga. Till och med musiken i filmen gör mycket för slutprodukten och sånt gillar jag, allting är precis som det ska och det är en välgjord film. Skickar ut en varning för känsliga tittare dock, i andra halvan av filmen är det mycket blod och inte för dem klenmagade. Men för dem som tål lite stryk och blod, se den, den är värd det.

Filmen kommer som sagt ut på voddler på onsdag! Se den!


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback