Mega Shark vs Giant Octopus

Såg den här filmen häromdagen, Mega Shark vs Giant Octopus, jag hade inte speciellt höga förväntningar på den men eftersom jag var uttråkad och jag gillar hajar så såg jag den i alla fall.

Emma leder ett forskningsprogram när en av historiens allvarligaste katastrof inträffar. När isen i Alaska krossas och släpper ut två monster, en megalodon och en jättebläckfisk som varit instängda där i miljoner år står hela mänskligheten hjälplös. Nu måste dem göra det omöjliga möjligt om dem ska kunna stoppa dessa hungriga monster.

Jag skrattade åt den här filmen, men inte av dem rätta anledningarna, den är otroligt dåligt gjord och själva historien är bara absurd, en haj som attackerar flygplan är ju bara patetiskt dåligt. Filmen är relativt ny men första Hajen filmen från 1975 är betydligt bättre gjord och det förklarar en del. Nej, det här blev bottennapp.

Filmen kan ses på Voddler.


Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

2012-03-18 @ 17:44:33
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Tanja

haha man skrattar ju bara man läser vad den ska handla om.=)

2012-03-20 @ 19:03:07
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback