The Vampire Diaries 3x16 "1912"

Äntligen är Vampire Diaries tillbaka! Igår såg jag det nya avsnittet "1912" som var riktigt bra och spännande, särskilt i slutet.



SPOILERVARNING!


I det här avsnittet får vi följa med tillbaka till 1912 där vi får träffa Sage, en vacker vampyr som visar Damon ett nytt sätt att leva, att få ut det mesta av livet som vampyr. Stefan försöker hantera sin törst men Damon försöker övertala honom att moderation är svaret. Elena och Matt spenderar mycke tid tillsammans då dom försöker få fram sanningen om Dr Fell och den chockerande sanningen om Alaric kommer fram.

Ett riktigt bra och spännande avsnitt, jag gillar oftast när det är flasbacks, men dessa kändes dock lite halvtråkiga och onödiga. Men det var ändå bra. Jag gillar inte tanken på Matt och Elena tillsammans, hoppas det inte fortsätter åt det hållet. Jag vart verkligen jättechockad över att det är Alaric som går runt och dödar folk, att han har blivit galen på grund av sin ring, hoppas det ordnar sig, att dom kan fixa honom på något sätt!


Kommentarer
Nicole

Det var ett riktigt bra avsnitt!



sv: nu har jag gjort det, och bloglovin! Thanks!

2012-03-18 @ 18:33:17
URL: http://tokigitv.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback