Limitless

Actionfilm från 2011 med Bradley Cooper i huvudrollen.

Ett piller kan få dig att lösa alla problem som kommer upp, det kan göra dig framgångsrik, effektiv och smart, låter lite för bra för att vara sant eller hur? I Limitless får den oeffektive Eddie Morra testa en drog av sin exfrus bror, en drog som gör att hela hjärnan vaknar till liv och får upp hjärnaktiviteten till 100%. Snart så blir Eddie miljonär, populär bland damerna och får livet han alltid drömt om. Men allting har en baksida och Eddie hamnar i en röra som han aldrig kunnat förutse, en röra som kan kosta honom, och dem han älskar, livet.
Har blivit mycket actionfilmer på senaste tiden men jag har faktiskt fastnat lite för den genren just nu. Limitless var tyvärr inte riktigt så bra som jag velat att den skulle vara. Jag gillar historien, skådespelarna och allting är bra gjort, men, den blir långdragen och lite småjobbig, det känns som om dem kunde kortat ner den minst en halvtimme för jag spenderade ganska mycket tid med att kolla på klockan. Men det är en unik handling som i alla fall inte jag sett förut och det känns spännande. Men som sagt, att den var seg drar ner betyget lite. Men det är nog en smaksak, min pappa som jag såg den med älskade den, så smaken är som baken, men för min del förstör det lite.



Kommentarer
jennifer

Jagh skulle behöva lite hjälp vilken av kläningen & Bikninasarna ska jag välja ?:) KOlla in min blogg, Kolla gärna in dem andra bikinisarna genom att klicka på en av länkarna i bloggen finns massa fint inför sommaren :)

2012-05-15 @ 19:33:06
URL: http://jenlicious.blogg.se/
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-15 @ 20:06:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback