Pretty Persuasion



Drama från 2005 med Evan Rachel Wood i huvudrollen.

Kimberly Joyce är en manupulativ femtonåring som går på en privat skola i Beverly Hills. Hon övertalar sina vänner Brittany och Randa att stämma deras engelska lärare för att ha sexuellt utnyttjat dom. Något som inte är sant men alla tre vill av olika anledningar hämas på deras lärare.

Ingen film för mig kan jag börja med att säga, jag trodde jag var uttråkad när jag började titta på filmen men efter att inte ens halva hade gått kändes det som en evighet hade paserat. Långtråkig och konstig skulle jag beskriva den som. Men gillar man lite halvknäppa filmer med huvudpersoner som seriöst borde överväga att gå till en terapeut så kanske man gillar den här filmen. Men jag kan tyvärr inte rekomendera den.

Den här filmen visas på kanalen Silver i samband med deras American Independent Week. Filmen visas ikväll kl 21.00 och även imorgon kl 11.00.




Kommentarer
Sara

Hej! jag gillar din blogg jättemycket och undrar om du har sett filmen "Mumien" (The Mummy". Det är min absoluta favorit film som jag har sett jättemånga gånger. :D

Jag tkr det vore jättekul ifall du kunde skriva ett inlägg om den och säga vad du tycker och ge den poäng. :)

Kram! :D :D

2012-05-02 @ 17:41:16
URL: http://swedishnails.blogg.se/
Michaela :)

Hej super fin blogg, ha en trevlig fredag! :)



Gör du bloglovinbyte? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :D

2012-05-04 @ 07:51:48
URL: http://duff.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback