The Secret Circle och Ringer läggs ned, Hart of Dixie och Gossip Girl förnyas

Nu har det kommit lite mer information om vilka serier vi kommer kunna se en fortsättning på i höst. Kanalen CW har nu gått ut med att de har lagt ned serierna The Secret Circle och Ringer. Båda serierna fick alltså bara en säsong och läggs nu troligen ned på grund av dåliga tittarsiffror.

Fans av Hart of Dixie kan dock andas ut så serien har blivit förnyad och alltså får en andra säsong. Även Gossip Girl får ännu en säsong vilket blir seriens sjätte och sista. Dessa serierna får alltså en plats på CW's schema i höst tillsammans med kanalens fem nya serier "Arrow", "The Carrie Diaries", "Cult", "Beauty and the Beast" och "First Cut". Sedan kommer vi även kunna se en tredje säsong av Nikita och nya säsonger av 90210, Supernatural och The Vampire Diaries.

Både glada och tråkiga nyheter enligt mig, jag är lite ledsen över att The Secret Circle inte får en andra chans. Hade du frågat mig för några månder sedan hade jag nog inte varit lika ledsen men nu mot slutet så tyckte jag att det blev riktigt spännande och säsongsavslutningen var riktigt bra. Jag hade gärna sett en fortsättning. Hart of Dixie har jag tröttnat lite så så jag får se om jag fortsätter följa serien även i höst. Gossip Girl hoppas jag får en bra sista säsong då serien har gått lite utför den senste tiden. Hoppas att dom ger serien ett bra avslut.

Kommentarer
film & serier blogg

gud vad tråkigt att the secret circle läggs ned !!

2012-05-12 @ 19:59:11
URL: http://filmandserier.blogg.se/
Anonym

jag har dock läst att abc ska ta över the secret cirlce, hoppas det stämmer :D

2012-05-12 @ 21:10:08
Sofia

Jag är också lite ledsen över TSC men jag älskar hart of dixie så hade nästan fått lägga ner vilken seire som helst så länge det inte är HoD :)

2012-05-16 @ 18:09:02
URL: http://nattstad.se/sofia.mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback