The Vampire Diaries, 90210 och Supernatural föryas


Alla som har varit oroliga att dessa serier inte skulle få en ny säsong kan nu andas ut. Kanalen CW har alltså meddelat att de har förnyat serierna The Vampire Diaries, 90210 och Supernatural.

Serier som vi fortfarande väntar på information om är Gossip Girl, The Secret Circle, Hart of Dixie och Ringer.

Själv är jag väldigt glad att dessa tre får nya säsonger även om 90210 börjar gå lite utför nu. Inte alls lika bra som i början men förhoppningsvis kanske det blir bättre igen. Jag blir inte jätteledsen om någon av de andra serierna inte för någon fortsättning, Ringer kollar jag inte på och de andra har jag börjat tröttna lite på.

Gossip Girl, Nikita, The Secret Circle, Ringer och Hart of Dixie

Kommentarer
Sofia

Jag hoppas verkligen på Hart of Dixie, det är min nya favorit serie! :)

2012-05-06 @ 18:02:49
URL: http://nattstad.se/sofia.mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback