Doctor Who Series 1

Brittisk sience fiction serie med Christopher Eccleston och Billie Piper med flera i huvudrollerna. 
 
I den här säsongen får vi följa den nionde doktorn, tillsammans med sina komanjoner reser genom tiden och kämpar mot aliens och andra varelser som är ett hot mot universum.
 
Jag ska börja med och säga att jag är verkligen inget stort sci-fi fan men ändå bestäde jag mig att ge den här serien en chans eftersom jag hört av många att den ska vara riktigt bra. I början var jag inte så imponerad alls men tänkte att det blir säkert bättre och ju mer man kollar ju bättre blir det faktiskt. Jag ska inte ljuga och säga att jag inte stör mig på vissa saker, såsom dåliga specialeffekter och vissa dåliga skådespelare. Men om man bortser från det så är det en bra serie och jag tror att det bara kommer att bli bättre och bättre. I nästa säsong så är det ju en ny doktor som spelas av David Tennant och jag ser fram emot att se vad som händer. Så har ni inte sett den här serien redan, ge den en chans!
 

Kommentarer
Karin

Om man kollar på S1 är den riktigt dåligt gjord med specialeffekter och allt. Jag brukar "varna" folk för just första säsongen. Men den blir bättre och bättre. Du MÅSTE se S2. Speciellt säsongavslutningen! Seriöst!

Svar: Ja jag har hört att efter säsong 1 så blir allting mycket bättre så jag kommer definitivt att se vidare :)
themoviediaries.blogg.se

2012-11-25 @ 17:29:18
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Filippa

Duktig tös! Du kommer snart älska den! :)

2012-11-27 @ 16:39:16
URL: http://www.tvshows.webblogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback