Johnny English Reborn

Komedi från 2011 med Rowan Atkins, Gillian Anderson, Daniel Kaluuya och Rosamund Pike med flera.
 
Agenten Johnny English är tillbaka och nu måste han ta sig an några internaionella lönnmördare som är efter Kinas premiärminister, till sin hjälp har han sin nya kompanjon Agent Tucker.
 
 Jag gillade första filmen när den kom ut 2003 så när den här uppföljaren kom så tänkte jag att den måste jag ju se. Så nu har jag faktiskt sett den, men jag måste säga att jag vart lite besviken. Jag hade inte förväntat mig någon höjdarfilm men ajg trodde ändå att den skulle vara lite roligare. Tycker inte alls att den var lika rolig som den första filmen var. Tråkigt men sant. 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback