The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2

 
Amerikansk fantasy från 2012 med Kristen Stewart, Robert Pattinson och Taylor Lautner med flera. 
 
Efter att Renesme föds måste familjen Cullen samla ihop andra vampyrer som kan hjälpa dom att stå emot the Volturi efter att dom har blivit falskt anklagade att ha bitit Renesme och gjort henne till ett odödligt barn. 
 
Allra sista filmen, känns både bra och dåligt tycker jag. Filmerna är riktigt bra samtidigt som jag har börjat tröttna lite på hela spektaklet, så jag är faktiskt redo att lämna twilight bakom mig och se att något annat tar dess plats. 
 
Jag vart lite besviken på den här filmen måste jag erkänna, jag hade höga förväntningar eftersom det är sista filmen och allt och tyvärr så var den inte så bra som jag hade hoppats. Hade önskat att film-serien hade fått ett bättre avslut faktiskt. Början var lite trög och nästan lite halvlöjlig måste jag säga, från det att Renesme var skrattretande dåligt datorgjord till Jacob och Bellas fight över att han imprintat på henne så vart det bara skrattretande. Det var bättre mot slutet dock, när dom mötte the Volturi och hela den grejen hände. Men filmen är helt klart sevärd och absolut inte dålig, men inte heller den bästa av alla fyra filmerna. 
 

Kommentarer
DelenaSweden

Du eller någon annan har nominerat bloggen till DelenaSwedens Blog Award och nu är röstningen igång!

Nu gäller det bara att få dina läsare att rösta på just din blogg!

Direktlänk: http://delenasweden.blogg.se/2012/november/blog-award-rostning-2.html#comment

Mer om tävlingen/priser finns även i det inlägget ↑

Lycka till ")
//DelenaSweden crew

2012-11-23 @ 14:34:33
URL: http://delenasweden.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback