Tre midseason-serier som jag ser fram emot

Cult handlar om Jeff, en journalist-bloggare och Skye som är produktionsassistent  för en populär TV serie som heter Cult. Vi får följa dom och deras investigation av seriens fans som verkar återskapa de brott som begås i serien. 
 
Verkar som en spännande serie och självklart måste jag kolla in den då Matt Davis från Vampire Diaries och Alona Tal från Supernatural är med!
 
The Carrie Diaries har jag redan skivit om här på bloggen, men jag längtar riktigt mycket tills den här serien har premiär så jag tänker nämna den igen. Serien handlar om Carrie (från Sex and the City) och hennes liv som tonåring på Manhattans gator.
 
Som sagt, längtar!
  
Mistresses handlar om ett gäng tjejkompisar och deras komplicerade kärleksliv som dom försöker att klara av samtidigt som de försöker hitta sig själva.
 
Verkar som en hyffsat bra serie, känns som att jag antingen kommer allt älska den eller avsky den, så vi får se helt enkelt! Ska i alla fall ge den en chans.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback