Bait

Australiensisk skräck från 2012 med Xavier Samuel, Sharni Vinson, Julian McMahon, Phoebe Tonkin med flera i huvudrollerna.
 
En grupp människor blir fast i ett snabbköp efter att en tsunami träffar kusten av Queensland, Austalien. De upptäcker snart att de har mer att oroa sig över än att vara instängda i en översvämmad affär, det simmar nämligen runt en över tre meter lång haj i vattnet, och den är hungrig.
 
Det är faktiskt första gångden jag ser en "haj-film" och efter att Sandra har sågat de flesta som hon har sett så hade jag inte så höga förväntlingar. Jag såg den mest för att jag tycker att det är roligt att se något annat än amerikasnkt ibland och det är även en del skådespelare som jag gillar med i den. Jag vart positivt överraskad och tycker att den var välgjord och att skådespelarna gjorde ett bra jobb. Dom tjänar nog en del på att ha med lite skådisar som man känner igen, det gör filmen lite bättre än va den hade varit om det hade varit helt okända skådespelare. Jag rekomenderar den till de som gillar den här sortens filmer, och även till de som vill vidga sina vyer lite!
 
Läste även nu att det troligen kommer att komma en uppföljare eftersom filmen har fått så pass bra respons. Hoppas bara att de ser till att göra den lika bra så att den inte blir sådär dålig som vissa uppföljare är. 
 
 

Kommentarer
johanna

var såg du filmen någonstans? :)

2012-10-07 @ 19:06:19
URL: http://seriesmaniac.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback