Men in Black III

Action/Sci-Fi komedi från 2012 med Will Smith och Tommy Lee Jones i huvudrollerna. Filmen är den tredje delen i serien om agent J. och K. 
 
I filmen måste agent J. resa tillbaka i tiden för att rädda sin kära partner K. Någon har lekt med det förflutna och J. måste ändra tillbaka det om han någonsin ska kunna behålla sin partner vid liv. När han reser tillbaka i tiden får han reda på många hemligheter som K. alltid hållit hemligt för honom, hemligheter som förklarar väldigt mycket om varför saker och ting är som dem är idag. Med utomgjordingar och galningar överallt måste J. ge allt för att rädda K. och resten av planeten.
 
Kanske inte den genren jag ser mest filmer i direkt, men jag har sett dem andra filmerna i serien och dem är helt okej så jag kände att jag måste ju ge den här en chans också. Den är bra, skådespelarna är bra och jag gillar att man får reda på varför K. är som han är och det är också kul att se hur han en gång varit. Handlingen med galningen som ändrat det förflutna är spännande och twisten på slutet älskar jag! Men, den är inte lika bra som dem andra delarna och det är mest det komiska som jag tycker dem dragit ner för mycket på. Men det är helt klart en sevärd film och om man sett dem andra delarna så måste man ju se den här också, det är den värd!



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback