Ny Serie: Chicago Fire

Igår kollade jag på pilotavsnittet av den nya serien "Chicago Fire" där skådespelare som Taylor Kinney /The Vampire Diareis), Jesse Spencer (House), Lauren German (Hawaii Five-0) och David Eigenberg (Sex and the City) medverkar.
 
Serien följer de brandmän och sjukvårdare som jobbar på Chicago Fire Department.
 
Jag hade inte tänkt se den här serien egentligen, kändes inte riktigt som min grej och jag behöver verkligen inte fler serier att följa. Men efter att ha sett första avsnittet så är jag fast. Jag gillade det starkt. Det är svårt att säga efter bara ett avnsitt om det blir en serie som jag kommer att fortsätta följa men om de kommande avsnitten är lika underhållande så kommer jag troligen att fortsätta kolla.
 

Kommentarer
[Anna]

Jag gillade oxå pilot avsnittet, jag gillar de här action serierna som faktiskt skulle kunna visa verkliga händelser...liknande serier är oftast om poliser eller sjukvårdare sällan om brandmän så på tiden de får lite tid i rutan :)

Svar: Jag håller med! :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-12 @ 20:00:16
URL: http://bokraden.blogspot.com

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback