Pretty Little Liars 3x13 "This is a Dark Ride"

Årets Halloween avsnitt av Pretty Little Liars var riktigt spännande och bra men lämnade en del frågor bakom sig. I alla fall för mig. 
 
SPOILERS!
 
Man visste ju att det var någon som skulle dö i avsnittet och jag förtod att det inte skulle vara nån av huvudpersonerna och jag tänkte faktiskt att det troligen skulle bli Garret. Och så rätt jag hade. Riktigt creepy när man fick se honom där i lådan tillsammans med Aria. 
 
Vilken chock det vart det där med Aria's pappa. Att han kanske har något med Alisons död att göra trodde jag verkligen inte. Man vet ju inte riktigt varför han var där den dagen hon blev mördad men det känns som att han inte är så oskyldig som man trott. Ska bli intressant att se vad som händer.
 
Sen den lilla (spök?) flickan som kom till Ashley. Väldigt förvirrande, det är ju samma flicka som man fick se i Alisons historia i förra Halloween avsnittet. En spännande tvist tycker jag. Hoppas bara att dom inte lämnar det så, jag vill veta vem hon är och vad hon gjorde där.
 
Toby blir mer och mer irriterande nu när man vet att han är med i the A-team. Mona är creepy som vanligt. Riktigt glad att Caleb är okej och att allt är bra mellan honom och Hanna, efter Aria och Ezra så är de mitt favvo par i serien. Riktigt spännande slut där med handen som kom upp ur jorden. Jag vill ha nästa avsnitt nu!
 

Kommentarer
Karin - Mitt hörn av Universum

Är det bara jag som vill ha slut på Aria&Ezra?

Svar: Jag kan förstå att vissa vill att det ska ta slut mellan dom för o få lite drama och jag vet att många gillar Jason. Men själv är jag inget fan av honom och när det kommer till serier så gillar jag dom som bäst när par håller ihop länge. Så för min del så vill jag inte att Aria och Ezra ska göra slut :)
themoviediaries.blogg.se

2012-10-25 @ 15:02:45
URL: http://karinsuniversum.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback