Ted

Komedi från 2012 med Mark Wahlberg, Seth MacFarlane och Mila Kunis i huvudrollerna.
 
Det här är historien om när en liten pojke vid namn John Bennet som får en alldeles speciell julklapp. John hade inga vänner, han får inte ens vara med och mobba de andra barnen. Så när han fick Ted den där julaftonsmorgonen så önskar han att Ted fick liv så att dom kan vara vänner för resten av livet, och den natten hände det!
Nu är John 35 år och bor tillsammans med sin flickvän Laura och självklart Ted. Dom umgås hela tiden och hittar mest bara på bus men tillslut måste Ted flytta ut, för att Laura tycker han är i vägen hela tiden.
Så nu måste Ted klara sig själv med allt vad det nu innebär, jobb, lägenhet, och framför allt ansvar!
 
Det här måste nog vara den absolut BÄSTA komedin jag sett på bra länge!!! Filmen hann inte ens börja och jag satt och skrattade ihjäl mig nästan.
Han (Seth Macfarlane) som har skapat Family Guy har även varit med och gjort den här och då kan man förstå hur galen den är.
Men filmen har sina sega stunder med kärlek och sorg men även där är den bra. dom har helt enkelt fått till alla delar i filmen utmärkt. Några tårar fälldes av skratt och sorg. Jag låter Betyget tala för sig själv.
 
 
 
 

Kommentarer
Sara - Ensamstående mamma

Den där ska jag se ikväll :) Verkar riktigt bra!

Svar: Det kan jag rekomendera. den är guld värd, har aldrig skrattat så mycket! / Emelie
themoviediaries.blogg.se

2012-10-06 @ 15:30:24
URL: http://dolphin.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback