The Amazing Spider-Man

Amerikansk action från 2012 med Andrew Garfield, Emma Stone och Rhys Ifans i huvudrollerna.
 
När Peter Parker försöker hitta sanningen om sina föräldrars försvinnande hittar han något som leder honom till hans pappas föredetta kollega Dr. Connors. Peter hjälper honom med en ekvation som leder till framsteg i doktorns forskning. Något som Peter sedan får ångra.
 
Jag måste börja me att säga att jag inte förstår varför dom gjorde en ny Spider-Man film, jag menar den sista filmen kom ju ut 2007. Det var ju inte alls så länge sedan. Men men ville ändå ge den nya filmen en chans, men jag vart inte särksilt positivt överraskad. Jämfört med orginalet så känns den här filmen ganska löjlig. Mycket av handlingen är densamma och enligt mig är skådespeleriet bara sämre. Det som petar upp betyget dock är att den i alla fall är välgjord och det syns att man har lagt ner en del pengar på den.
 



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback