The Secret Circle på TV11

Den 9 Oktober har fantasy serien The Secret Circle från 2011 premiär på tv i Sverige, klockan 20.00 på TV11 kan du se första avsnittet.
 
Cassie Blake är en vanlig tonåring som lever med sin mamma Amelia. Tills hennes mamma dör i vad Cassie tror är en olycka, och hela hennes liv vänds upp och ner. Cassie lämnar livet i Kalifornien bakom sig och flyttar till den lilla staden Chance Harbor för att bo med sin mormor Jane. 
 
Jag har sett hela färsta (och tyvärr sista) säsongen av denna serie och måste säga att den är riktigt bra. Den var lite småseg i början men mot slutet så höjdes kvaliteten enligt mig. Den är bra gjord och har hyffsat bra skådespelare. Så gillar man fantasy och övernaturliga krafter så tycker jag definitivt att man ska ge serien en chans. Dock så lades den tråkigt nog ner efter endast en säsong. 
 

Kommentarer
Irene

den serien likte eg godt. synd det bare ble den ene sesongen ja..

Svar: Ja det var riktigt synd tycker jag!
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-04 @ 18:59:29
URL: http://mylifespassion.blogg.no/
Beata

Den försökte jag se men lade ner efter 6 avsnitt, något som jag inte riktigt gillade även om grundstoryn verkade bra. Känns dock lite märkligt att de köpt in en serie som de redan vet är nerlagd? För den fick väl egentligen inget ordentligt avslut?

Svar: Ja tråkigt nog är den lite seg i början, men den är riktigt bra mot slutet! Många serier som man vet bara fått en eller två säsonger sänds på TV i Sverige, så dom måste väl känna att det är värt att köpa in den ändå. Nej ett riktigt avslut fick den väl inte, det var ju gjort för en fortsättning, vilket var riktigt surt för det var en spännande slut!
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-05 @ 23:04:10

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback