Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet

Animerad actionfilm från 2011 där bland andra Jamie Bell, Daniel Craig och Andy Serkis gör rösterna.
 
Den modiga reportern Tintin ger sig tillsammans med sin hund Milou (Snowy) och Kapten Haddock ut på äventyr för att hitta skatten som hör till ett sjunket skepp som ägdes av Hafdock's förfäder. 
 
Eftersom att jag brukar kunna gilla animerade filmer och även gillade Tintin som barn så tänkte jag att jag säkert skulle gilla filmen. Den var absolut inte dålig men den var inte heller så bra som jag hade hoppats. Animationen var dock riktigt bra gjord och det såg nästintill verkligt ut, även röstskådespelarna gjorde ett bra jobb. Det var kanske storyn som jag inte riktigt gillade, jag vet fakiskt inte, men som helhet så var det inte mer än en helt okej film i mina ögon.
 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback