Ny Serie: Partners

Igår hade serien Partners premiär så jag tänkte att jag skulle dela med mig av mina tankar kring den nya komediserien.
 
Serien handlar om Joe och Louis som har varit vänner sedan barnsben. Nu är de båda akitekter och har precis startat ett företag tillsammans. Joe har en flickvän och Louis har en pojkvän som måste acceptera att även Joe och Louis är ett par.
 
Inte det bästa pilotavsnittet jag sett men det är defenitivt en serie som jag kommer att ge en chans. Skådespelarna gör ett bra jobb och sjävla storyn är mycket bra. Måga serier börjar dock starkt och blir snart sämre, vi får hoppas att detta inte är en sån serie. Vi får helt enkelt vänta och se.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Bea - Seriesnack.blogg.se

Jag blev ändå rätt positivt överraskad av Partners! Definitivt en serie som jag vill se några avsnitt av innan jag bestämmer mig för om den är värd att följa varje vecka :)

Gav serien en chans på grund av att Michael Urie är med. Har saknat han ända sen Ugly Betty slutade sändas :)

Svar: Tänker också se några avsnitt innan jag bestämmer mig om det är en serie som jag kommer att fortsätta följa eller inte. Har faktiskt inte sett så mycket av Ugly Betty, men jag tyckte att Micheal gjorde ett bra jobb i den här serien iaf :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-09-28 @ 11:57:55
URL: http://seriesnack.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback