Det bästa av The O.C.

The O.C är en serie full av romantiska, dramatiska, roliga och riktiga WTF?? moments, jag tänkte fräsha upp era minnen lite och dela med mig (en väldigt väldigt liten del) av mina favoitstunder.
 
Kommer ni ihåg: Den där gången Seth inte alls var särskilt "stealth"?
 
 
Den där gången när Ryan log?
 
 
Den där gången Stefan Salvatore dök upp och nästa sköt ihjäl Luke?
 
 
Den där gången Summer sa "ew!". Eller vänta, jag tor hon sa det nån mer gång...
 
 
Alla gånger då Seth och Summer var det mest underbart söta paret som någonsin visats på TV?
 
 
Captain Oats och Princess Sparkles... behöver jag säga något mer?
 
 
 

Kommentarer
Diana

Åh O.C.. Nu blev jag nästan sugen på att se den igen, åtminstone första säsongen som var bäst! :D

2013-10-06 @ 15:37:14
URL: http://confusedbooklover.blogg.se
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

O.C. är bäst <33
Såg om det för typ.. 6:e gången i somras :D

2013-11-01 @ 09:51:45
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback