Fun Size

Komedi från 2012 med Victoria Justice, Jane Levy, Thomas Mann och Chelsea Handler med flera i huvudrollerna.
 
Wren går sista året i High School och gör allt för att försöka komma ifrån sin dysfunktionella familj. Det är dock lättare sagt än gjort då hon på Halloween måste vara barnvakt åt sin lillebror Albert så att hennes mamma kan gå på fest med sin betydligt yngre pojkvän. Men när Wren tar med sin lillebror för att gå bus eller godis så försvinner han i folkmassan, nu måste hon med hjälp av sin bästa vän April, Rosevelt, en snäll nörd som har en sruch på Wren och hans bästa kompis Peng, ge sig ut för att hitta sin lilleror innan hennes mamma upptäcker att hon har lyckats tappa bort honom.
 
En rolig och lite lagom töntig film som absolut faller mig i smaken. Även om jag störde mig på vissa detaljer i filmen så var den faktiskt riktigt bra. Perfekt när man vill få sig ett gott skratt. Jag tycker att skådespelarna gör ett helt okej jobb, vissa bättre än andra dock. Det är ju absolut inget mästerverk, men jag kan absolut rekomendera den till den som inte har så jättehöga krav. 
 

Kommentarer
Cinematical

Hej är ni intresserade utav ett länkbyte med min filmblogg?:)

Med vänliga hälsningar, Wictoria | Cinematical.blogg.se

Svar: Hej, det vore jätteroligt att göra ett länkbyte! Jag lägger till din blogg bland våra länkar på en gång :)
themoviediaries.blogg.se

2013-02-23 @ 16:11:26
URL: http://cinematical.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback