Ny Serie: Arrow

Eftersom att Arrow har premiär ikväll klockan 20.00 på Kanal 5 så tänkte jag att jag skulle skriva några rader om mina åsikter om serier för er som är veliga över om ni ska ge den en chans eller inte. 
 
Serien handlar om miljardärssonen Oliver som efter ett skeppsbrott och fem år på en öde ö kommer tillbaka till sin hemstad Starling. Han bestämmer sig för att använda sina överlevnadskunskaper till att bekämpa den grova brottsligheten.
 
Det här är en serie som jag tror passar de flesta, den har både action, drama och romantik och det händer alltid något spännande vilket gör att den aldrig är tråkig. De flesta skådespelarna gör ett bra jobb, förutom en och annan som jag stör mig lite smått på. Men det är ju bara min åsikt. För mig är det ingen WOW viken supedupermegaawesome serie, men den är helt okej att fördriva tiden med och för det mesta är den sådär härligt spännande så att man inte kan låta bli att sugas in och bara vilja se mer och mer. Än så länge är den inte heller sådär förutsägbar som vissa serier kan vara vilket är ett plus för mig. 
 
Det är en serie som jag kan rekomendera helt enkelt, så ge den en chans ikväll om ni inte redan gjort det!
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback