Bachelorette

Komedi från 2012 med Kirsten Dunst, Isla Fisher, Lizzy Caplan och Rebel Wilson i huvudrollerna.
 
När deras sin bästa vän Becky ska gifta sig, återförenas Regan, Gena och Katie i New York för att gå på hennes bröllop och vara hennes brudtärnor. Av misstag gör de dock en katastrofal röra av Beckys brudklänning kvällen innan hon ska giftta sig. Nu måste de tillbringa hela natten med att försöka lösa situationen och få klänningen tillbaka till Becky i tid innan bröllopet börjar. Samtidigt försöker de även upptäcka vad de själva vill med sina liv.
 
Jag vart lite besviken på den här filmen faktiskt, inte alls så rolig som jag hade förväntat mig efter at ha sett trailern. Visst var den rolig på sina håll men ibland blev humorn bara jobbig på något sätt. Skådespelarna gör en medelmåttig insats enligt mig vilket drar ner mitt betyg ännu ett snäpp. Inte riktigt min sorts film helt enkelt även om jag kan tänka mig att den nog faller andra bättre i smaken.
 

Kommentarer
Bea - Seriesnack.blogg.se

Blev också väldigt besviken på den filmen. Inte alls lika rolig som jag hade tänkt mig. Man blev något lurad av trailern...

Svar: Ja man blev verkligen det, väldigt tråkigt...
Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2013-01-08 @ 11:51:33
URL: http://seriesnack.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback