House at the End of the Street

Skräck från 2012 med Jennifer Lawrence, Max Theriot och Elisabeth Shue i huvudrollerna.
 
Elissa och hennes mamma flyttar från Chicago till ett stort hus i en småstad, granne till ett hus där un en tjej mördade sina föräldrar. Elissa blir snart vän med sonen till de som bodde i huset som fortfarande bor kvar där. Snart får hon dock reda på att allting inte riktigt står rätt till med deras nya granne.
 
Den här filmen inte var så läskig som jag hade förväntat mig utan lite mer gåtfull, vilket troligen gjorde att jag gillade den mer än jag hade gjort annars då jag inte är något stort fan av att bli sådär riktigt skrämd. Det är ingen jättebra film dock äen om storyn är intressant och får en att vilka fortsätta titta så lämnas man ändå lite besviken när den väl är slut på något sätt. Den är helt okej, men inte mycket mer än så.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback