ABC Family förnyar Switched at Birth

 
Efter tråkiga nyheter om att ABC Family har lagt ner både The Lying Game och Bunheads så kommer lite goda nyheter från kanalen. De har nämligen valt att förnya Switched at Birth för en tredje säsong. Men det slutar inte där, de har även beställt fler avsnitt av både Twisted och The Fosters, som båda är nya serier för i år.
 
Man vet dock ännu inte hur många avsnitt per säsong som det kommer att bli, men troligtvis kommer Switched at Birth att få en tjredje säsong på 20 avsnitt och Twisted and The Fosters kommer att få ytterligare 10 avsnitt vardera. men det återstår att se.
 
Själv är jag fortfarnade ledsen över att vi inte får någon fortsättning på TLG och efterssom jag slutad titta på SAB för länge sedan hade jag helre sett att TLG hade fått fortsätta. Twisted och The Fosters var inte heller några jättehitar enligt mig, men jag ska ge dom några avsnitt till.
 
 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback