Spring Breakers

 
Drama från 2013 med James Franco, Selena Gomez, Vanessa Hudgens och Ashley Benson med flera i huvudrollerna.
 
Fyra collegetjejer planerar att finansiera en resa under ett skollov genom att råna ett snabbmatsställe. Men det är bara början… Under en partykväll hamnar tjejerna i en vägspärr och grips för droginnehav. Med baksmälla och iklädda endast bikini ställs de inför rätta men blir frisläppta mot borgen. Den som betalat är Alien, en ökänd lokal ligist som visar sig vara en riktig mjukis under den tuffa ytan. Alien vinner snart tjejernas hjärtan och tar med dem på en resa som de sent ska glömma.
 
Jag har velat se den här filmen sedan jag hörde talas om den för första gången, även om jag inte ritkgit visste vad jag hade att förvänta mig så var jag förväntansfull vilket troligen bidrog till att jag, nu när jag väl sett den, tyvärr blev väldigt besviken. Jag vet inte riktigt vad ajg ska skriva, för jag vet jag inte riktigt vad det var jag såg. När den väl var slut kände mig mig mest förvirrad och ärligt talat lite obekväm. Nej det här var ingen hit enligt mig. Men jag tycker ändå att ni ska se den och skapa eran egen uppfattning.
 
 
 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback