Movie 43

 
Komedi från 2013 med Emma Stone, Gerard Butler, Chloe Grace Moretz, Richard Gare, Elizabeth Banks, Hugh Jackman, Halle Barry, Kate Winslet med flera.
 
En stjärnspäckad långfilm komponerad av korta sketcher.
 
 
Efter att ha kollat klart på denna filmen så har jag bara två frågor, vad sjutton vad det jag just såg? och hur har de fått så många kända skådespelare att spela i en sån dålig och osmaklig film som denna? Det här ska vara en komedi, men de enda jag skrattar åt är hur komiskt dålig denna film är. Så om ni inte känner för att slösa bort en och en halv timme av erat liv, se den inte.
 

Kommentarer
Lina - A Film and TV Freak Like Me

Alla sågar denna filmen och ju fler som sågar desto mer vill jag se skräpet med egna ögon =)

Svar: Ja det var verkligen ingen film som föll mig i smaken, men se den du, du kommer ju inte ha några förväntningar iaf :)
themoviediaries.blogg.se

2013-06-15 @ 20:38:58
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback