'90210' läggs ned

CW har nu meddelat att den nuvarande säsongen (säsong 5) blir den sista av 90210. Det är sju avsnitt kvar och säsongsavslutningen koller att sändas i USA måndagen den 13 maj.
 
Jag är lite besviken måste jag säga, även om 90210 verkligen inte längre är så bra som den en gång var och jag håller med om att det är dags att avrunda så hade jag hoppats på en halvsäsong eller så till för at få ett ordentligt avslut. Jag hoppas att serieavslutningen inte gör mig allt för besviken. Det positiva är väl att detta ger rum till andra serier, så jag hoppas att det inte blir några fler tråkiga nyheter om serier som läggs  ned.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback