Update: Det blir en 'Veronica Mars' film!

Efter mindre än 11 timmar så hade fansen samlat ihop över 2 miljoner dollar vilket betyder att det fakitiskt blir en film! Den kommer att spelas in i sommar för att sedan släppas någon gång i början av nästa år. Enligt Rob Thomas kommer filmen innehålla bland annat "murder, mystery and a high-school reunion".
 
Helt fantastiskt tycker jag, äntligen kan man få ett ordentligt avslut på en serie som verkligen inte borde ha slutat efter endast 3 säsonger, den förtjänade så mycket mer! Så jag är överlycklig att filmen faktiskt blir av efter alla dessa år och hoppas att det blir en riktigt bra film. Jag längtar!
 

Kommentarer
Sofia - En blogg om tv-serier

Jag hade nästan gett upp hoppet, men hoppades fortfarande och shit vad glad jag är nu! :)

Svar: Samma här! :)
themoviediaries.blogg.se

2013-03-14 @ 09:47:16
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback