Kommande Sommar Serier

 Här kommer en liten lista på de nya serier som jag tänker kolla in i sommar. 
 
Jag är lite osäker på om det här verkligen kommer vara en serie för mig men jag kommer definitivt ge den en chans när den kommer ut. Den har premiär 4 juni.
 
Twisted har man redan kunnat se första avsnittet av och jag måste säga att jag vart imponerad, det var väldigt spännande och jag ser fram emot att kunna se fler avsnitt. Den har premiär 12 juni.
 
Devious Maids har skapats av samma man som skapade Desperate Housewives och det är mest därför som jag troligen ger den en chans i sommar. Men jag är inte direkt övertygad över att jag kommer gilla den, men förhoppningsvis blir jag positivt överraskad. Den har premiär 24 juni.
 
Det här verkar som en riktig nagelbitare och jag ser fram emot att se mer, förhoppningsvis blir jag inte besviken. Den har premiär 25 juni.
 

Kommentarer
Sofia - En blogg om tv serier

Devius Maids blev jag riktigt sugen på att se :)

2013-05-29 @ 13:19:25
URL: http://seriebloggen.com
Tina

Jag har börjat kika på sommarserien Mistresses, den ser riktigt lovande ut :)

Svar: Vad roligt! Jag har inte hunnit kolla in den än, men ska absolut ta och göra det snart :)
themoviediaries.blogg.se

2013-06-14 @ 17:25:37
URL: http://tvtown.webblogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback