This is The End

Komedi från 2013 med James FrancoJonah HillSeth Rogen och Jay Baruchel med flera.

Filmen följer sex vänner som sitter fångade i ett hus efter att en rad märkliga och katastrofala händelser ödelagt Los Angeles. Medan världen faller samman utanför deras fönster tänjer snabbt krympande matlager och cellskräck på vänskapsbanden innanför husets väggar. Till sist blir de tvungna att lämna huset för att möta sitt öde och samtidigt inse den sanna betydelsen av orden vänskap och försoning.

Usch så besviken jag vart på den här filmen, när trailern kom tyckte jag att den verkade rolig men det visade sig som med många andra komedier att i pricip alla roliga scener är de som hamnar i trailern. Humorn är lik den i filmer som "40 Year Old Virgin" och "Supesugen" och faller tyvärr inte riktigt mig i smaken. Den känns bara larvig och överdriven enligt mig, flera gånger går de över gränsen från roligt till något som bara är jobbigt att sitta och titta på.





Kommentarer
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Haha jag tyckte den var helt sjukt rolig och random, men det krävs väl en viss typ av humor :D men man får nog räkna med den när Jay och Seth gör film tillsammans

2013-11-01 @ 09:52:45
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback